Rock Climbing in Romania

Nume traseu
4m 7b?

3LC 4A

Traseu in stil clasic a carui prima lungime de coarda se parcurge..

Traseu in stil clasic a carui prima lungime de coarda se parcurge la artificial. Marcat la baza cu cifra trei. Prima lungime de circa 25m urmeaza un sistem de alveole taioase dispuse diagonal catre dreapta. Pitoane foarte dese (ati ghicit, incercuite cu rosu). Regrupare comoda pe a doua brana cum inaintam. Lungimea a doua trece succesiv peste micile brane ce intretaie fata cazuta. Regrupare comoda si usor vizibila, marcata cu vopsea. A treia lungie de coarda continua pe creasta rotunjita a carei panta se domoleste. Iesire in regruparea a treia a traseului "Creasta Generalului". Retragere catre dreapta pe brana amenajata cu cablu, sau in rapeluri succesive. O alternativa este continuarea escaladei "Crestei Generalului".

4LC 4A

Echipat de: Ion Chiciorea, Alexandru Statescu, 1957.

30m 6c+

13 Charon

Dupa escaladarea tancului de debut, se traverseaza diagonal catre..

Dupa escaladarea tancului de debut, se traverseaza diagonal catre dreapta prin scobitura usor vizibila. Prize deosebit de bune la maini. Dupa o intindere orientata catre stanga, urmeaza o sectiune de fata pe care o escaladam usor catre partea dreapta. Ajunsi la un buzunar lateral, prizele pe directia de escalada se termina. Se traverseaza catre stanga, spre baza unei fisuri pe care o urmam pana sub top. O ultima miscare intinsa si putem asigura topul.